reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Lukášová

Natália Lukášová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent(ka) prírodovedy na UK Praha - obor demografia. Popritom pracujúca - píšúca pre ženský web zena.atlas.cz. Baví ju všetko zaujímavo nové a nepoznané, hlavne noví, životom nabití ľudia. Zoznam autorových rubrík:  Zaujalo maMjúzik, biograf a iné krásyPraha newsŽeny súčasnostiDemografia

reklama

Ženy súčasnosti

Som asi nejaká vadná aneb poraďte mi plííís!

Natália Lukášová

Som asi nejaká vadná aneb poraďte mi plííís!

Mám za sebou celkom pekný deň. Slniečko svietilo, nezaspala som, stihla som všetko, čo bolo na pláne dňa. Ale aj tak sa teraz mračím a krútim (nad sebou) hlavou. Som na priváte sama a tak sa nemám komu vyspovedať. Obraciam sa preto na vás...

  • 28. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Extáza zvaná pôrod

Natália Lukášová

Extáza zvaná pôrod

Nedalo mi to...moja šéfka napísala článok o svojom prvom privádzaní na svet, o tom, ako si to predstavovala a aké to naozaj bolo, o tom čoho sa bála a čo cítila. Je to nádherné a prečítate to na jeden dych!

  • 4. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Potrpíte si na originálny interiér?

Natália Lukášová

Potrpíte si na originálny interiér?

Robíte radi v interiére vašeho bývania inovácie? Nemáte však ani zdaleka toľko miesta, aby ste sa mohli naplno realizovať? Na druhú stranu si však nemienite do bytu nakvartýrovať čokoľvek a chcete byť v každom prípade originálni?

  • 18. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu